Contact & FAQ
Lees eerst onderstaande veelgestelde vragen (FAQ) door. Mocht u er dan nog niet uitkomen dan kunt u ons bereiken via het formulier onderaan of aan de rechterkant van deze pagina.
 
Blijven we in contact?

 

FAQ:

1 Betaling
1.1 Wat zijn de betalingsopties?

U kunt betalen met PayPal, iDEAL en via bank overschrijving. U kunt hier meer lezen over onze Betaalmethoden en -procedures.

 

2 Levering
2.1 Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

We doen er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u te kunnen bezorgen. Hier vindt u meer informatie over onze levertijd.

2.2 Wat zijn de verzendkosten?

Afhankelijk van het land waar het pakket naartoe gestuurd wordt en de waarde van uw bestelling, gelden de volgende verzendkosten: Klik hier

2.3 Kan ik mijn bestelling organiseren voor een ander adres?
Ja, wanneer u uw bestelling plaatst, kunt u een afleveradres opgeven, deze kan anders zijn dan uw thuisadres.
2.4 Naar welke landen kan worden verzonden?

Wij verzenden in principe naar alle landen wereldwijd.

2.5 Zijn er invoerkosten als mijn bestelling naar het buitenland wordt verzonden?

Dit verschilt per land en zelfs per verzending. Het beste kunt u dit nakijken op de site van uw overheid. Wij zijn niet aansprakelijk voor extra kosten die aan buitenlandse verzendingen kunnen komen.

2.6 Is mijn pakket verzekerd?

Wij verzekeren altijd uw pakket. Lees meer over verzendverzekering hier.

 

3 Bestellingen
3.1 Hoe weet ik of een item op voorraad is?
Alle artikelen zijn op voorraad, tenzij het bericht "Niet op voorraad" aan de rechterkant van de productafbeelding wordt weergegeven. Dit bericht wordt weergegeven nadat u de gewenste maatvoering hebt geselecteerd, als het item verschillende maatvoeringen heeft. Er verschijnt een pop-up voor het registreren van een e-mail wanneer het product weer op voorraad zal zijn. Houd er rekening mee dat, zelfs als een artikel in uw winkelwagentje staat, het nog door een andere klant kan worden gekocht totdat u uw bestelling heft voltooid. Wij reserveren geen items tot de bestelling is voltooid.
3.2 Komt een uitverkocht product terug op voorraad?
Veel van onze producten zullen worden bijbesteld wanneer deze niet op voorraad zijn. Als uw maat nu niet beschikbaar is, meld u alstublieft aan voor de e-mail van de notificatie (deze functie is beschikbaar na het selecteren van uw maat, er springt een berichtje in beeld). U wordt per e-mail op de hoogte gesteld zodra we onze voorraad opnieuw aangevuld hebben. Meld u ook aan voor de Sockeloen Nieuwsbrief (zie onderaan de pagina) en volg onze Facebook, Instagram of Twitter. Wij informeren u hier over de restocking in het algemeen.
3.3 Als ik een artikel in mijn winkelwagentje plaats, betekent dit dat ik het gereserveerd heb?
Nee, de artikelen in uw winkelwagen zijn niet gereserveerd. Ze zijn gereserveerd zodra u een bestelling plaatst en de betaling afrondt.
3.4 Ik heb een bestelling succesvol geplaatst, maar ik heb nog geen bevestigingse-mail ontvangen. Wat moet ik doen?
Nadat u uw betaling heft afgerond, ontvangt u een bevestigingse-mail met uw bestelnummer en een samenvatting van uw bestelgegevens. Als u deze e-mail niet binnen 2 uur heeft ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op om de ordervaliditeit te waarborgen.
3.5 Kan ik sokken kopen met een eigen design?

Het is mogelijk om sokken te bestellen met een eigen design. U kunt deze al bestellen vanaf één paar. Kijk naar alle mogelijkheden om custom Sockeloen sokken te maken hier.

3.6 Waar kan ik een voucher of kortingscode invoeren?
U kunt uw kortingscode invoeren wanneer u een bestelling plaatst in de winkelwagen. Voer de code in in het veld "Kortingscode" en druk op het knopje "Toepassen". Uw korting wordt automatisch afgetrokken van het totale betaalbedrag.
3.7 Moet ik een account maken voordat ik een bestelling plaats?
Het creëren van een Sockeloen account is niet verplicht.
3.8 Kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?

Als u uw wachtwoord bent vergeten, wijzigt u het hier of volgt u de instructies 'Wachtwoord vergeten' op de pagina 'Inloggen'. Om veiligheidsredenen kunnen wij uw wachtwoord niet per e-mail verzenden.

3.9 Kan ik items toevoegen aan een bestelling die ik heb geplaatst?
Het is niet mogelijk om items toe tevoegen aan een bestaande bestelling die u al heeft geplaatst.
3.10 Kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer u een bestelling plaatst van 3 of meer paar sokken kunt u deze zending volgen. U krijgt via de e-mail een Track & Trace code toegestuurd. Via de website van PostNL kunt u het pakketje volgen. U leest hier meer over op de pagina over verzendingen.

 

4 Retourneren
4.1 Ik ben niet tevreden met mijn product, kan ik het retourneren?

Indien het product niet naar wens is omdat het bijvoorbeeld niet helemaal is wat u had verwacht, kunt u het product retourneren. Echter worden de eventueel door ons gemaakte verzendkosten in rekening gebracht en vergoeden wij de kosten van het retourneren niet. Neem altijd eerst contact op voordat u retourneert.

4.2 Mijn product was beschadigd/defect toen ik het ontving, wat moet ik doen?
Indien uw product beschadigd of defect was toen u het pakketje opende, maakt u hier dan alstublieft z.s.m. een foto van en stuur deze op naar info@sockeloen.nl. Wij zorgen dan dat u een vervangend product ontvangt. Hierbij vergoeden wij de eventueel door u gemaakte retourkosten.
4.3 Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat moet ik doen?
Als u een product heeft ontvangen dat u niet bested heeft, stuur dan alstublieft z.s.m. een mail naar info@sockeloen.nl. Wij zorgen dan dat u de juiste producten ontvangt. Hierbij vergoeden wij de eventueel door u gemaakte retourkosten.
4.4 Ik heb een product in de verkeerde maat ontvangen, wat moet ik doen?
Indien u een andere maat heft ontvangen dan u had besteld, stuur dan alstublieft z.s.m. een mail naar info@sockeloen.nl. Wij zorgen dan dat u uw product in de juiste maat ontvangt. Indien u de verkeerde maat heeft besteld of erachter komt dat uw product toch niet goed past, kunt u deze omruilen voor een andere maat. Echter worden de eventueel door ons gemaakte verzendkosten in rekening gebracht en vergoeden wij de kosten van het retourneren niet.
4.5 Hoe lang duurt het retourproces?
Pas zodra wij het retourproduct hebben ontvangen, begint het retourproces en sturen wij het vervangende product op of vergoeden wij de kosten van het geretourneerde product. Dit duurt gemiddeld 5-7 werkdagen. Stuur alstublieft altijd een mail naar info@sockeloen.nl voordat u producten retourneert.
4.6 Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Ja, dit kan altijd. Afhankelijk van wat er mis is met het product, krijgt u (een deel van) het betaalde bedrag terug. Indien de fout niet bij ons ligt, zullen wij de eventueel door ons gemaakte kosten van het bedrag dat u betaald heeft aftrekken, voordat wij dit terugstorten. Indien de fout wel bij ons ligt, zoals bij een defect product, krijgt u het gehele bedrag dat u betaald heeft terug en vergoeden wij de eventueel door u gemaakte retourneringskosten.
Neem contact op
* Verplichte velden